Optimizare conversii

Conversiile sunt elementul cheie în strategiile de marketing plătit

Optimizarea Conversiilor este cheia principală a fiecărei campanii de marketing digital! Site-ul dumneavoastră primeşte vizitatori în fiecare zi, dar în ce măsură vizitatorii se transformă în clienţi?
Conversiile sunt o tactică de marketing ce încurajează un vizitator să desfăşoare o acţiune specifică. Optimizarea Conversiilor vă ajută să maximizaţi fiecare cent al campaniei / campaniilor AdWords sau Paid Media PPC (Pay Per Click).
Echipa noastră vă oferă soluţii inovative pentru Optimizarea Conversiilor şi Maximizarea Profitului. De la site-uri web simple până la platforme E-Commerce, scopul nostru este să vă ajutăm să obţineţi cât mai multe conversii!

 

Call To Action (CTA)

CTA sau Call to Action este un buton principal, link sau alt element de interfaţă, imagine sau graphic, care îndeamnă utilizatorul spre o acţiune sau spre o conversie. Un buton „Cumpăra Acum” colorat, sau o imagine cu „Înregistrează-te”, un câmp de subscriere mail, „Descarcă acum” de pe un site web, sunt apeluri către diferite acţiuni. Este o strategie de marketing necesară pentru productivitate şi conversii mai bune.

 

A / B Testing

A / B Testing este o metodă cantitativă de testare. Se poate modifica un singur element. Spre exemplu, se măsoară câte conversii a adus butonul roşu şi cel verde, cu ajutorul A / B Testing. În testarea A / B doar un singur lucru este testat la un moment dat.

 

Testare de Variaţii (MVT)

Reprezintă testarea mai multor variante de elemente diferite de pe pagină, în diverse combinaţii pentru a determina elementele cu cele mai bune performanţe şi utilizări. De exemplu, modificarea unor elemente cheie: background, culori butoane de acţiune, imagini grafice, font şi alte elemente pentru o conversie mai bună.

top